duminică, iunie 18, 2023

Pescar de oameni...

 


Pescar de oameni...

„Veniți după mine și vă voi face pescari de oameni”.

Ev. Matei 4, 19

-Cuvinte duminicale-

Vino, Doamne și în corabia mea!

*          *          *

Vremea dinspre Tine mă cuprinde

Tot mai statornică în mreaja ei

Și firul vieții simt cum se întinde-

Pescarule, tot mai flămând mă vrei!

 

Sufletul meu e plin de sărbători,

Când mâna mea Te scrie înfiorată

În fiecare noapte dinspre zori

Pescuirea Ta e minunată!

 

Corabia în larg cum se avântă!

Din Clipa dată îmi aduc aminte

De Glasul Tău, ce nu mă înspăimântă:

„Vei fi pescar de oameni!” Ce cuvinte!

.............................................................

Mă adumbrește umbra unui nor,

Se umple de Înviere-ntreaga fire,

Poetul și pescarul! Mreaja lor

E plină de răbdare și Iubire...

 

Nicolae Nicoară-Horia

 

 

Niciun comentariu: