marți, august 15, 2023

A adormit Măicuța Sfântă...

 



 

Ascultă îngerii cum cântă,

Suflete-al meu, de pe pământ

A adormit Măicuța Sfântă

La vremea dată prin cuvânt!

 

A adormit Lumina trează,

Cea pururi mai presus de nume,

Iisus din ceruri lăcrimează

Și toate florile din lume...

 

În jur e încă multă larmă

Și zvonuri se aud prin piață,

Eu știu ce-nseamnă să adoarmă

O mamă care ți-a dat viață!

 

Am stat la căpătâiul ei

Până la ultima suflare,

Să dea târziul în acei

Ce încă nu îmi dau crezare!

 

Dar îngerii din ceruri cântă,

O clipă și eu înger sunt,

A adormit Măicuța Sfântă

La vremea dată prin cuvânt!

 

Lacrima din ochii ei...

 

Fraților, lumea aceasta e în derivă,

Nicio scăpare fără credință nu-i!

Nimeni astăzi să nu-mi stea-mpotrivă,

Să nu-i tulbure somnul Mamei Lui!

 

Nimeni la căpătâiul sfânt să nu se certe,

Priviți-i Chipul în liniște cu toții,

Lacrima din ochii ei n-o să vă ierte

De-acum și până-n ceasul mut al morții!

 

A adormit! Din Somnul plin de viață

Doar Fiul, cel din ceruri, s-o trezească!

Nici soarele nu-i trist spre dimineață,

Lumina Lui pe toți să v-alduiască!

15 August 2023

Niciun comentariu: