sâmbătă, aprilie 27, 2024

Femeia din altar...

 



Copil mă întrebam și nu-n zadar,

De ce nu intră Mama în altar,

Născătoarea de viață și credință,

Cu ce a greșit oare această ființă?

 

Mi-au tot spus de Eva și de-Adam,

De șarpe și de mărul de pe ram,

Dar niciodată n-am aflat răspuns

Până la Învierea lui Iisus!

 

Cel răstignit atunci pentru lumină

I-a iertat femeii orice vină,

Iar noi, silabisind pe-Abecedar

Și-adeseori cu sufletul murdar

 

Ne credem mai presus și mai mereu

De ceea ce ne-a dat-o Dumnezeu,

Când Mama Lui aici e-atât de vie,

Tu, iartă-ne, de-a pururea, Marie!

............................................................

Copil mă întrebam, mă-ntreb și azi

Cu lacrimile sfinte pe obraz,

La mine din altar, dintr-o icoană

Se uită chipul Mamei cu dojană?

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: