duminică, noiembrie 06, 2022

S-a atins de Mine cineva...

 



S-a atins de Mine cineva.

Căci am simțit puterea care a ieșit din Mine”.

Ev. Luca 8, 46

Da, Doamne! Poezia mea...

-Cuvinte duminicale-


S-a atins de Mine cineva”,

Da, Doamne, gândul meu se-atinge

Cu Dragoste și Dor de haina ta

Și-atingerea aceasta nu îl frige...


Atunci când dor cuvintele nespuse,

Ori alte „frumuseți” mă ispitesc,

Dacă sunt trist, sau fericit, Iisuse,

Eu vin la Tine să îți mulțumesc


Așa cum știu, Tu, Fiu de Dumnezeu

Iartă îndrăzneala firii mele,

Când boala îmi cuprinde trupul greu

Puterea Ta îl vindecă de rele!


Copilă, scoală-te...

Nu plângeți, n-a murit, ci doarme...”

Ev. Luca, 8, 52


Mă doare sufletul meu de părinte,

Precum îl durea din Scripturi pe Iair,

Copilă, scoală-te!” Ce-nfiorătoare cuvinte!

Tot sufletul meu mi se umple de mir.


Duminică-i, Doamne, din sfântul văz-duh

Porunca Ta se-aude și-acum peste case,

Iar Copila aceea, văduvită de Duh,

S-a trezit din somnul, în care plecase...

Duminică, 6 Noiembrie 2022


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: