luni, martie 25, 2024

Vestea cea bună...

 



 

Gândul meu se umple de fiori,

Vestea cea bună e atât de vie,

M-a trezit dimineață în zori:

„Scoală-te, ia pana și scrie!”

 

Cu pana aceea voi scrie mereu

Până când nu vor mai fi cuvinte,

Iar Îngerul trimis de Dumnezeu

În stăruie în suflet și în minte...

..................................................

Întotdeauna scriu după dictare

Și sufletul cu ea se înveșmântă,

În Cerul meu se face sărbătoare

Și-n psalmul care zilnic mi-l cuvântă...

Luni, 25 Martie 2024

Buna Vestire

 

Și îngerul Gavriil venit de sus

I-a dat Fecioarei cea mai duce veste-

Vei naște prunc și-l va chema Iisus,

Un Fiu cum altul pe pământ nu este!

 

De Vestea mea să nu temi, Marie!

Duhul Sfânt pogoară peste tine,

După cuvântul tău să-mi fie mie,

Roaba Celui dinspre care vine.

 

Și Cel Vestit e Fiu de Dumnezeu,

Iar gândul Născătoarei se înaripă,

„Facă-se voia Ta!” Mă rog și eu

În fiecare zi și-n orice clipă.

 

Să tresalte sufletul în fiecare

De Sărbătoarea scrisă-n Calendar,

Buna Vestire, cea fără de care

Toată credința lumii e-n zadar!

** *

Întotdeauna am crezut în Buna Vestire

Cea făcută de înger trimis pe pământ,

Cu sufletul plin de-o slăvită Iubire

Zilnic o mărturisesc prin cuvânt!

 

Cu ea niciodată n-am făcut troc,

Vestea nu-i veste doar pentru tine

Și nici lumina gemând sub obroc,

Fericit mi-e gândul atunci când vine!

 

Noaptea când vine nu uită s-adaste

Plini de speranță pe margine zorii,

Peste tot dau târcoale veștile proaste,

Omule, ia seama cine sunt „vestitorii!”

 

Pentru Vestea cea bună, trimisă de sus,

Nu poate nimeni să mă condamne!

Precum Fecioara, întotdeauna am spus:

„Facă-se de-a pururi Voia Ta, Doamne!”

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: