duminică, martie 24, 2024

Zvon de Bună Vestire...

 



 

E ziua dinaintea Bunei Vestiri!

Tresaltă cuvântul de bucurie

în pântecul inimii mele,

pentru tine, Marie,

cea de aici

și de dincolo de stele!

Auzind

Glasul Îngerului

tu ai crezut

în ea,

în Vestea aceea,

dintre toate

cea mai deplină,

când femeia

din numele

tău

s-a umplut de lumină...

„Vei naște fiu

și vei chema numele lui

Iisus”

din sufletul tău

de Fecioară!

„Vestea” întotdeauna vine

de sus

și poezia

de-acolo coboară...

 

Înverzește de dragoste pădurea de-acasă,

Cât de mult i-am iubit primăvara din crâng

Și iarba aceea, cu Dorul de coasă,

În brazde prelungi să o strâng!

 

Pe dealuri pașii mei risipiți mă adună,

Văzduhul întreg e-atât de flămând!

Pe Copilul de-atunci, cu mieii-mpreună,

Îl aud cum îmi zburdă prin gând...

 

Mama frământă aluat pentru mâine

Cu mâinile ei, ca o boare subțire,

Doamne, ce sfânt e mirosul de pâine

Și cât de aproape e Buna Vestire!

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: