duminică, ianuarie 19, 2020

Dacă ar fi contemporan cu mine...



Kuppenheim, Baden-Württemberg
Duminică, 19 Ianuarie 2020
-Cuvinte duminicale-

Mă tot gândesc și parcă mi-e rușine
De gândul care-mi vine de departe,
Dacă ar fi contemporan cu mine
De câte ori L-ar condamna la moarte?

L-ar terfeli de-a lungul și de-a latul
Cu toată murdăria din cuvânt,
N-ar aștepta să-L judece Pilatul
De câtă ură-i astăzi pe pământ!

Răstignindu-I trupul plin de sânge
Pe lemnul crucii, ca pe-un derbedeu
Și Dumnezeu din ceruri parcă plânge,
De ce-L batjocoriți pe Fiul Meu?

Dacă ar fi contemporan cu mine
I-ar spulbera cenușa vinovată
În cele patru zări adulterine,
Să nu mai reînvie niciodată...

Tatăl nostru, iartă-mi întrebarea
Din gândul meu, ca pe-o deșertăciune,
El Este-atât de viu, îi simt suflarea
Și mâna Lui pe frunte când mi-o pune!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: