duminică, mai 07, 2023

Vindecă-mă, Doamne..

 



Ev. Ioan 5, 1-15

-Cuvinte duminicale-

 

Vindecă-mă, Doamne, fie-ți milă,

Din mocirla vremii să mă înalți,

Primește rugăciunea mea umilă,

Sunt slăbănog și eu, ca toți ceilalți!

 

Vindecă-mă, Doamne, știi prea bine

De câte boli cuprins e trupul meu,

Nu îți întoarce fața de la mine,

Pe Fiul Tău L-am răstignit mereu,

 

Cu gândul, cu cuvântul, ori cu fapta,

Când nu-i nimic de jos fără de sus,

Fă-mă să fiu tâlharul cel din dreapta

Din Ziua Pătimirii lui Iisus!

 

Vindecă-mă, Doamne și deodată

Să vindeci și această lume slută,

Ascultă Rugăciunea mea curată

Din vacarmul clipei-Doamne-ajută!

 

Poruncii Tale să-i cunoaștem rostu':

„Vă umpleți de iubire și de har!”

Și nu ne lăsa duși, Părinte-al nostru

Întru ispita cea fără hotar...

 

Nicolae Nicoară-Horia

 

Niciun comentariu: