duminică, decembrie 22, 2019

Cu Poezia la taifas...



Kuppenheim, Baden-Württemberg
Duminică, 22 Decembrie 2019

Am stat aseară la taifas cu ea
Și somnul nu vroia nicicum să vină,
Până ne mai citește încă cineva
Cuvântul nu-i târziu dinspre lumină!

E tot mai plină și mai obosită
De patimi și de griji această viață,
Pe toți ne duce vremea în ispită,
Cum duc țăranii gâștele la piață

Și-așa deodată m-a strigat pe nume,
Frumoasa mea, ca tine alta nu-i!
Tu ai rămas de când te știu pe lume
Statornică în Dragostea dintâi;

Tu mi-ai ținut în suflet vii Carpații,
Doina lor și Dorul să nu piară,
Nu te iubesc netoții și-mbuibații,
Cei fără Dumnezeu și fără Țară!

Slăvită fie clipa dintre toate
Când pentru-ntâia oară mi-ai fost dată!
Cât inima în pieptul meu va bate
Cu tine nu sunt singur niciodată!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: