marți, noiembrie 17, 2020

Scrisoare către Dumnezeu...



17 Noiembrie 2020
-Restituiri-

„Și mă dor ochii, mă dor”
De câte le văd sub soare,
Doamne, din lumina lor
Îți trimit acum scrisoare,

Ea în pace să-mi ajungă
Unde pururea Tu Ești
Și scrisoarea mea nu-i lungă,
Eu Te rog să mi-o citești:

Pune-mi Țara-ntre hotare
Unde-a fost de când o știi
Și la neamul meu ce moare
Dă-i speranță zi de zi!

Vindecă-i cumplita „boală”,
Ura care îl tot paște
Și din somnul greu îl scoală,
Ca pe Fiu în zi de Paște

Să-l trezești și să rămână
Cât o fi sub soare, treaz,
Șterge-i, Doamne, cu-a Ta mână
Lacrima de pe obraz!

M-am rugat destul, Părinte,
La toți răii dimprejur,
Simt că nu mai am cuvinte,
Iartă-mi-le, Te conjur!

Nu am blestemat vreodată,
Nici de-acum n-o să blestem,
Din tăria Ta curată
Între noi să vii, Te chem,

Să ne-aduni, a câta oară?
Risipiți ca pe o turmă,
Pune rânduială-n Țară
Și în mintea de pe urmă...


Nicolae Nicoară-Horia 

Niciun comentariu: