vineri, decembrie 22, 2017

Comoara din inima mea...


Cea mai mare comoară este să știi să fii fericit cu puțin,
fiindcă puținul nu-ți va lipsi niciodată.”
Seneca

Versul meu să nu vi se pară ciudat,
Fericirea mea vine din Copilărie,
Mulțumit întotdeauna cu ce mi-a fost dat,
Mulțumit întotdeauna cu ce o să-mi fie!

Nu am râvnit niciodată mai mult
Să nu-ncapă-n hambarele inimii mele,
Și-acum la bătrânețele scrise ascult
Glasul acela venind dinspre stele:

Nu vă adunați comori pe pământ
Unde molia și rugina le strică...,”
Întotdeauna am locuit în cuvânt,
Aici niciodată nu mi-a fost frică...

Departe mereu de hotarele urii,
Cu gândul viclean să o poată fura
Zadarnic tot sapă în preajma ei furii,
Ce sfântă-i comoara din inima mea!

Nicolae Nicoară-Horia

Din volumul în curs...„Comoara din inima mea...”



Niciun comentariu: