miercuri, decembrie 27, 2017

Și eu sunt vinovat...


Luni, 25 Decembrie 2017
Ziua Lui

Și eu sunt vinovat, ca ceilalți toți,
Nu te-am primit în casa mea-Lumină,
Să te întreb, Fecioară de mai poți
Pe lumea asta, rece și străină?

Eram și petreceam atunci la masă
Și cum s-auzi de-atâta hărmălaie
Chemarea ta înaltă, dureroasă?
Și într-o iesle, pe-așternut de paie,

Printre acele blânde dobitoace,
Venea pe lume Fiul Cel de sus,
Cel dătător de Dragoste și Pace,
Căruia îngerul I-a spus Iisus!

Și eu sunt vinovat, ca toți Crăciunii
Care-și petrec eliberați de post,
Trăiască Moș Crăciun! Vor spune unii,
Dar fără tine nici el n-ar fi fost!

Îl roagă, dar, pe Fiul tău din slavă
Să ne ferească de-amăgiri deșarte,
Să ne ferească fără de zăbavă
Și sufletul de moartea după moarte...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: