miercuri, decembrie 16, 2020

Sunt plin de must...

 



16 Decembrie 2020


Mi-aduc aminte pilda ucenicilor,

Cu gândul dus la Cana Galileii,

Sunt plini de must!” Așa le-au spus și lor

Când le-ascultau cuvântul fariseii!


Eu vin întotdeauna dinspre-Ardeal,

Cum dinspre soare dimineața zorii,

Da, am avut și eu „dosar penal,”

Unde-mi sunt de-atunci „judecătorii”!


Cu Horea la Alba în Cetate

Mi-au tras păgânii numele pe roată,

Să înțeleagă „gurile spurcate,”

De moarte nu mi-e teamă niciodată!


Copil sunt de țărani, nu de birău,

De ei în viață nu mi-a fost rușine,

Nu am făcut la nimeni niciun rău,

Am suferit cu cel mai trist ca mine!


Sunt plin de must și eu și ce să fac?

Iartă-mi „beția” din cuvinte, Tată!

Spun „Tatăl nostru” și nu pot să tac

Și Rugăciunea fie-mi ascultată!


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: