marți, iunie 29, 2021

Inventar...

 



-Restituiri-


Mi-am făcut azi-noapte inventarul,

Așa precum îl fac din când în când,

Nu mi-a secat nici Dragostea, nici Harul,

Averea mea pe care-o port în gând!


Mai tânără mi-e ființa decât anii

Și-așa mi-a fost întruna pe pământ,

S-au înmulțit în jurul meu dușmanii

Și prietenii tot mai puțini îmi sunt...


Din câte-n viață mi-am planificat

Le-am săvârșit încet și cu măsură,

Nu am venin în vers, ori la ficat,

Nici grija „moțiunii de cenzură...”


Mi-am făcut azi-noapte socoteala,

Cei ce-mi poartă grija sforăiau,

Nu-i treaba mea să știu, nici îndoiala

Din totul ce-au primit câte mai au;


Îmi văd cinstit de rostul meu anume

Și tot ce am în plus la inventar

Când mă voi duce împăcat din lume

Pe toate-atunci la vamă le declar...

29 Iunie 2021


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: