joi, iunie 10, 2021

Nu-i om de pe pământ să nu se înalțe...

 



-Restituiri-


Copil fiind mă bucuram plângând

La Sărbătoarea din cuvânt întreagă

Și-ai mei s-au înălțat la cer pe rând,

Mi-a mai rămas în Munți căsuța dragă,


Dar nu sunt singur, singur nu mă știu,

Duhul Sfânt e pururea cu mine,

De fiecare dată când vă scriu

Același „vuiet” îl aud cum vine


Cu „Pace vouă” dinspre Dumnezeu

Și-același chip de înger mi se-arată,

Iar cei care-mi citesc Poemul meu

Se umplu de-o lumină înfiorată,


Lumina care nu mi-a fost străină

Copilul de acum o strânge-n brațe,

Vă spun cu bucuria lui deplină:

Nu-i om de pe pământ să nu se-înalțe...


Prietene ce ești din orice zare

Legat cu Viața încă pe pământ:

Hristos S-a Înălțat! Să-i dai crezare

Acestui Adevăr de-a pururi sfânt!


Hristos S-a Înălțat...


Trec zilele, ca vântul printre brazi,

Nimeni nu știe câte-au mai rămas,

Hristos S-a Înălțat! Vă spun și azi

Cu-aceeași bucurie sfântă-n glas!


Hristos S-a Înălțat, cum se înalță

Din lume orice Duh biruitor,

Eu știu că și înălțarea se învață,

Ea nu e la-ndemâna tuturor!


La patruzeci de zile de când El

A Înviat din moartea nemiloasă,

Hristos S-a Înălțat! Vă spun cu zel

Și să vă intre bucuria-n casă!


Atunci s-a Înălțat la cer Iisus,

De fața Lui nu-i cine să se-ascundă,

Acel ce crede-n Adevărul spus

Cu dragoste firească să-mi răspundă!

Joi, 10 Iunie 2021


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: