duminică, ianuarie 29, 2023

Ajută, Doamne, necredinței mele...

 




Ajută, Doamne, necredinței mele”!

Neputincios în fața vremii sunt,

Mi-s brațele de întuneric grele

Când le ridic spre soare din pământ...


Părinte-ascultă Ruga mea durută,

Miluiește-mi neamul meu și Țara!

Îți spun, cu toți strămoșii: „Doamne-ajută!”

Ia-mi de pe sufletul cernit povara.


Tot mai rar aud acest salut

Prin Munții mei și pe Câmpia toată,

Dinspre nicăieri, spre absolut,

Într-o lume oarbă și netoată!


Bătrânii îl șoptesc, puțini și ei,

Cei tineri nu știu să-i cunoască prețul

Și râde Nefârtatul din atei,

Acopere-l blestemul și disprețul!


Vai, cum aș vrea din versul ce mă scrie

Să mi se-audă glasul pân' la stele,

Strigarea lui să nu fie-n pustie:

Ajută, Doamne, neputinței mele!

Duminică, 29 Ianuarie 2023


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: