duminică, ianuarie 08, 2023

Harul...

 



Iar fiecăruia dintre noi, i s-a dat harul

după măsura darului lui Hristos.”

Efeseni 4, 7

-Cuvinte duminicale-


Hristos ne iubește pe fiecare la fel,

Fiecare dintre noi și-a primit harul,

Unii au avut grijă de el,

Alții l-au băut cu paharul...


De harul din mine nu sunt străin

Și nu-i o povară pe creștetul meu,

De-aceea întotdeauna când scriu

Mă rog înainte lui Dumnezeu


Să-mi fie cerneala din suflet curată,

Harul nu se cumpără cu arginți,

Cuvintele vin, nu le chem niciodată

Și ele se-așează pe frunte cuminți!


Când scriu mi se umple auzul de dor

Și gândurile în lumină se scaldă,

Poemul pe urmă îl împart tuturor

Ca pe o pâine rumenă, caldă...


Pe alții nu sunt invidios defel,

Nu mă uit la măsura darului dat,

Am fost mulțumit întotdeauna de el,

Fie Dăruitorul pururi lăudat!


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: