joi, februarie 18, 2021

Odă cititorului meu...

 



Joi, 18 Februarie 2021


Să-ți fie viața binecuvântată,

Plină de speranțe și de vise,

Știu că aștepți de fiecare dată

Poemul meu cu brațele deschise,


Ca murmurul izvoarelor din Munți

Să-mi stâmpere dogoarea din cuvinte,

Iar gândul vine, prunc mereu desculț

Și se așează în pridvor cuminte...


Eu pentru tine scriu, minune vie!

Cu tine mă înalț și mă cobor

De când copilăresc prin Poezie

În Văzul și-n Auzul tuturor


Și-acum cu nerăbdare feciorească

Din așternut stă inima la pândă

Să îți cuprindă ființa omenească

Iubirea ei statornică, flămândă...


Nici Poezia nu-i doar pentru sine

Și n-a fost niciodată pe pământ,

Ce singură-i și tristă fără tine,

Precum tăcerea fără de cuvânt!


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: