joi, aprilie 08, 2021

Eu nu am vreme să mă cert cu tine...

 




Eu nu am vreme să mă cert cu tine,

Nici nu-mi dă voie Dumnezeul meu!

Te-ascult și te-nțeleg și știu prea bine

Cine te-a pus în calea mea, pigmeu!


Nu-mi poți lua Credința înapoi,

Jignește-mă cât vrei, peste măsură,

Aruncă-n mine pietre și noroi,

Cu Dragoste-ți răspund în loc de ură...


Religia străină nu mă-nvinge,

Cât mi-e Cuvântul sabie și scut,

De sufletul ce-l am nu te atinge

Din lava lui fierbinte m-au născut


Părinții mei, acolo sus pe crâng

Și nașterea de-atunci nu mă regretă,

Omule pitecantrop, te plâng

Părinții tăi duruți...din eprubetă...


Obrazul tău nu știe de rușine,

Străin de Sfânta Cruce, de Credeu,

Eu nu am vreme să mă cert cu tine,

Nici nu mă lasă bunul Dumnezeu!

Joi, 8 Aprilie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: