duminică, aprilie 25, 2021

M-am visat cu Tine, Doamne...

 




M-am visat cu Tine, Doamne,

Cum intrai în casa mea,

Duhul Tău, plin de iubire,

Lângă mine-a vrut să stea...


La-nceput îmi era teamă,

Parcă nici nu eram viu,

Mi se-nfiorase gândul

Din Poemul care-l scriu;


Ochii tăi dumnezeiești

M-au privit cu drag de sus

Și acum îți aud glasul:

Am venit!” Așa mi-ai spus,


În Duminica aceasta,

Ziua Sfântă de Florii,

Eu, din Ruga mea fierbinte

Mereu Te chemam să vii,


Nu spre judecată, Doamne,

Păcătos mă știu și eu,

Să ne bucurăm o clipă,

Fiu slăvit de Dumnezeu!


Se-aud florile-n grădină,

Cum suspină-ce suspin!

Și ele Ți se-nchină,

Adevăr ce Ești, divin!

....................................

Fericit, când spun cuvinte,

Gura mea de sete-i arsă,

M-am visat cu Tine, Doamne,

Cum intrai la mine-n casă...

Duminica Floriilor, 25 Aprilie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: