vineri, aprilie 30, 2021

Părinte, iartă-i că nu știu ce fac...

 



Dumnezeul meu de ce M-ai părăsit?”

-Restituiri-


E vineri, Doamne și nu pot să tac,

Durerea din cuvinte mă sfâșie:

Părinte, iartă-i că nu știu ce fac!”

Și cuiele străpung prin carnea vie...


Femeie, iată fiul tău!” Văzduhul

De lacrimi se cutremură și el

Când Omul de pe cruce și-a dat duhul,

Dar Dumnezeu nu a murit defel!


Degeaba-L condamnați pe mai departe,

Când pe Baraba îl eliberați,

Iisus e viu și nu cunoaște moarte,

Frații mei români dintre Carpați!


E vineri, Doamne și să tac nu știu,

Durerea mă sfâșie ca pe-o haină:

Îți mulțumesc, Părinte, că sunt viu

Și port în trupul meu această taină!


Precum tâlharul vinovat ce sunt,

Mă simt și eu cu gândul răstignit

Rostind aceleași vorbe pe pământ:

Dumnezeul meu, de ce M-ai părăsit?”

Vineri, 30 Aprilie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: