miercuri, octombrie 06, 2021

Am fost în vie...

 








Am fost în vie, prieteni, la cules,

Întotdeauna când mă duc în vie

Pășesc acolo ca prin univers

Cu bucuria din Copilărie...


E-o liniște atâta de înaltă!

Lumina sfântă curge în potire,

Simt sufletul din mine cum tresaltă,

Precum izbucul de la Mănăstire!


Adun cu grijă boabele de rouă,

Cum le-adunam acolo-n Munții mei,

Când harnice sunt mâinile-amândouă

Orice lucrare este cu temei...


Un graure flămând, zburând în grabă,

Era iscoada unui stol...disjuns,

M-a întrebat și încă mă întreabă

De strugurii pe care i-am ascuns.


Se odihnesc în must și el în vin

Și ce odihnă binecuvântată!

Am fost în vie, de acolo vin,

Cu Poezia care mi-a fost dată...

5 Octombrie 2021, spre seară...


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: