miercuri, octombrie 06, 2021

Maica mea dintre cuvinte...



Duminică, 6 Octombrie 2013, ora 5.38

A plecat Mama”, ea nu mai este,

Totul ce-a fost e aducere-aminte,

Niciodată n-am crezut în această poveste,

Nu am crezut niciodată în aceste cuvinte!

(A plecat mama...)


Mi-am cules via de-acasă,

Singur, fără ajutor,

Mustul tremură pe masă

Și-amintirile mă dor...


Îmi aduc acum aminte

Ziua asta când te-ai dus,

Maica mea dintre cuvinte,

Tot mai sus și tot mai sus...


N-am să uit în veci surâsul

De pe chipul tău cel drag,

Murmură-n grădină plânsul,

Lacrimile-i curg șirag...


Dumnezeu să te aline

Lângă Numele Cel Sfânt

Ce-l purtai mereu cu tine

Cât ai fost pe-acest pământ!


Maica mea, cea mai frumoasă,

Înaintea ta mă-nchin!

Mi-am cules via de-acasă,

Mustul o să treacă-n vin...

6 Octombrie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


 

Niciun comentariu: