joi, iulie 09, 2020

Nu vă jucați cu libertatea noastră...



Joi, 9 Iulie 2020

Din zarea, cea de-a pururea albastră,
Vă strig, compatrioți, să m-auziți,
Nu vă jucați cu Libertatea noastră
Prin legile pe care le gândiți!

De mai există undeva în lume,
Poemul meu nu-l puneți pe butuci,
Când...suspectezi pe cineva anume
De ce să-l iei cu forța și să-l duci?

Geme-ntunericul dinspre lumină,
Pe care l-au băut strămoșii mei,
Suspiciunea”-n viață nu-i o vină,
Ea poartă-n sine răutatea ei!

Cine îmi spune mie că-i bolnav
Acest neam venit dinspre-agatârși?
Cuvântul meu pe care-l scriu e grav,
Iar Poezia are ochii plânși!

Eu știu ce spun și frații mei de sânge,
Dar gura lor sortită-i ca să tacă,
Libertatea, care-acum se frânge,
Nu vă jucați cu ea, spurcată joacă!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: