luni, iulie 06, 2020

Credința mea nu îndobitocește...



6 Iulie 2020
-Restituiri-

Sunt vânzători de-a valma și vânduții,
Cu ochii-n lacrimi sufletul citește
Ce-mi scriu „realii” și internauții-
Credința mea nu îndobitocește!

V-am spus adesea și repet mereu
Pân'o să-mi cadă cerul peste pleoape,
Eu nu slujesc decât lui Dumnezeu,
Oricât mi-ar fi Mamona de aproape!

Mă-ntreabă cineva cu glas pustiu,
Lovindu-mă peste conștiință-pleosc!
Dacă pe Cel ce-adeseori îl scriu
L-am văzut vreodată și-l cunosc?

Nu i-am răspuns și nici nu îi răspund,
Scuipatul lui și azi îmi arde-obrazul
Făcându-mă habotnic și bolund,
Precum pe Iancu ce-și doinea necazul...

Dar vă spun vouă, prietenii mei buni
Și îngerului care mă citește
Cu dragostea rămasă din străbuni:
Credința mea nu îndobitocește!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: