marți, iulie 07, 2020

Poezie și sex...



7 Iulie 2020

Cum se uită luna printre cetini
Adeseori din locul ei cu jind,
Așa mă uit în Lista mea de prieteni,
Și vreau pe toți în brațe să-i cuprind,

Dar o-ntrebare, oarecum ciudată,
Mereu îmi dă târcoale-doar sunt viu!
Câți dintre ei or fi citit vreodată
Un vers măcar pe care-aici îl scriu?

La toți pe rând eu am ieșit la poartă
Cu sufletul de bunătate plin,
Sunt fel de fel de chipuri ce le poartă
Oftatul sincer, dar și cel meschin...

Unele, cu vocea lunguiață
Mi-au spus deschis, cuvâtul e în DEX
Și peste tot îl întânim în viață-
Eu nu vreau Poezie, ci vreau sex!

Gândul meu de altceva-i flămând,
Eu nu citesc, e-o pierdere de timp
Și să scriu am și uitat de când
Stau la taifas cu...zeii din Olimp...
..................................................
Cum se uită soarele prin cetini
Cu bucurie luminându-mi fața!
Puținii mei, adevărații prieteni,
Vă spun vouă-„bună dimineața!”

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: