vineri, iulie 31, 2020

Sunt dezamăgit...



Vineri, 31 Iulie 2020

Da, sunt dezamăgit de multe cele,
Câteodată-mi vine gândul viclean, ptiu!
Mai ales noaptea murmurând sub stele,
De astăzi înainte nu mai scriu!”

Mă doare-auzul, ochii mei sunt plini
De vederi ce nu îi mai încape,
De parcă port blestemul unor spini
Din cununa Lui, aici sub pleoape...

Sunt Om și pur și simplu mi-e rușine,
Stau și mă-ntreb, așa ca fiecare
Dintre cei dezamăgiți ca mine:
Vine August, ce ne-aduce oare?

Să fie pace-n lume, sănătate
Și Dragoste în suflet de merinde,
Avându-le, avem aici de toate
Și nicio teamă nu ne mai cuprinde!
......................................................
Aștept, când va fi ceasul să mă cheme,
Cel ce m-a trimis și mă voi duce,
Da, sunt dezamăgit de multă vreme
Și neamul meu e-aproape lângă cruce...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: