luni, noiembrie 01, 2021

Nostalgii de toamnă...



E arămită frunza din vârsta mea de-acum,

Iar toamna îmi adună tăcerile-n hambare,

Căruţele cu mere se-aud venind pe drum

Din Munţii mei prin care mă susură izvoare...


Pe Deal, căsuţa noastră şi-n jur otavă crudă,

Din linişte pasc mieii cu ochii lor duruţi,

Uitate-n Rugăciune icoanele asudă

Şi te aşteaptă Mamă cu dor să le săruţi...


Noiembrie e-aproape, ca spiţele de-obadă,

Să mă mai naşti odată eu ştiu că nu mai poţi,

Un Arieş de stele mă duce în baladă,

Vreau nunta mea să-mi fie acolo printre Moţi...

...........................................................................


E arămită frunza şi stă de-acum să pice,

Iar toamna îmi adună poemele-n hambare,

Niciunul dintre ele n-aș vrea să mi se strice-

La vremea lor din toate să guste fiecare...

31 Octombrie/1 Noiembrie 2021


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: