vineri, noiembrie 12, 2021

Sunt unii...

 




Sunt unii care stau ca spinu-n tâmple,

Adeseori le simți suflarea-n ceafă

Și-așteaptă un „ceva” să ți se-ntâmple,

O nenorocire poate, ori o gafă...


Nu-mi sunt prieteni sinceri pe pământ,

De-a pururi îmi dau iama printre versuri,

Nici dușmani nedeclarați nu-mi sunt,

Eu cred că au...atare „interesuri;”


Vederea lor mă zgândăre sub pleoape,

I-am suportat și nu mi-a fost ușor,

Toată viața i-am știut aproape,

Dar niciodată n-au fost de-ajutor!

.................................................

Mai sângeră pe fruntea Lui cununa,

Acestui Adevăr în veci mă-nchin!

Sunt unii și vor fi întotdeauna

Care stau în umbră ca un spin.


Cu sârguință mă „citesc” mereu,

Despicându-mi versurile-n trei,

Să le ierte bunul Dumnezeu

Văz-duhul necurat căzut în ei!


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: