duminică, iulie 13, 2008

C A R T E A


Ţi-am dat

O carte,

Ştiu

Că n-o citeşti-

Între coperţi

E-nchisă Viaţa mea-

Măcar din când în când

S-o răsfoieşti

Şi să-mi asculţi tăcerile

Din ea.

Ţi-am dat o carte

Şi

Nu-mi pare rău,

O carte

Scrisă-anume pentru tine.

Să o păstrezi

Aşa cum se cuvine,

În Biblioteca sufletului tău-

Acum

Şi în Uitarea

Care vine-

Ţi-am dat o Carte

Şi

Nu-mi pare rău...



Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Citit azi 28 ianuarie 2013
ieri am scris :Carte ...

Te-am citit filă cu filă
Pe alocuri m-am oprit.
Cum opreşte trenu-n haltă
Într-un vers m-am odihnit!

Am mai adunat în taină;
Câte-un gând, câte-un cuvânt
Şi l-am aninat sub haină,
Lângă fiorul ce-a simţit.

Aş fi vrut să strâng la piept
Gânduri, doruri, toate cele
Dar am preferat s-aştept
Să scriu într-o zi poeme!
27 01 2013

ciudat nu? :)