luni, aprilie 05, 2010

Fericit e Ochiul...

05 Aprilie 2010.
Nici tu nu vei crede ceea ce îţi scriu
Şi aşa e lumea de fantasme plină,
Pe la miezul nopţii, poate mai târziu
Mi-au înflorit singuri pomii din grădină...


Simt cum dă în floare şi Poemul meu
Şi va fi atâta zumzet de albine,
Mi se umple Cerul pân' la Dumnezeu-
Nu auzi cum arde gândul către tine?


Da, e Sărbătoare şi e Zi de Paşte,
A-nviat Lumina spusă în cuvânt,
Fericit e Ochiul, cel ce recunoaşte,
Fericit e însuşi Adevărul sfânt!


Dragostea în toate de mi-a fost risipă
Mi-e întreg câştigul şi aşa îl las,
Nimeni nu-i zadarnic în această clipă,
Clipa Învierii ce ne-a mai rămas...


Dacă eşti departe, ori aproape, ştiu
Rodul ce-o să fie n-are nicio vină,
Pe la miezul nopţii, poate mai târziu
Mi-au înflorit singuri pomii din grădină...

2 comentarii:

Unknown spunea...

Va rog sa postati si poezia de Dragobete cu care ati participat la concursul de la Biblioteca Judeteana.

NICOLAE NICOARĂ-HORIA spunea...

Fie fericit şi Ochiul tău! Am postat Poemul dorit!
Cu prietenia cuvintelor,
Horia!
Te aştept şi aici...
http://dinumbraflacarii.ning.com/