vineri, octombrie 29, 2010

Nostalgii de toamnă...

29 Octombrie 2010.

E arămită frunza din vârsta mea de-acum,
Iar toamna îmi adună tăcerile-n hambare,
Căruţele cu mere se-aud venind pe drum
Din Munţii mei prin care mă susură izvoare...

Pe Deal, căsuţa noastră şi-n jur otavă crudă,
Din linişte pasc mieii cu ochii lor duruţi,
Uitate-n Rugăciune icoanele asudă
Şi te aşteaptă Mamă cu dor să le săruţi...

Noiembrie e-aproape, ca spiţele de-obadă,
Să mă mai naşti odată eu ştiu că nu mai poţi,
Un Arieş de stele mă duce în baladă,
Vreau nunta mea să-mi fie acolo printre Moţi...
...........................................................................

E arămită frunza şi stă de-acum să pice,
Iar toamna îmi adună poemele-n hambare,
Niciunul dintre ele n-aş vrea să mi se strice-
La vremea lor din toate să guste fiecare...

Un comentariu:

Vasile Dumitru spunea...

E, asta imi place foarte mult!
Daca sunt sanatos si lucrurile se reaseaza in fagas, in urmatoarea emisiune voi citi poeziile selectionate!

Sper ca titlul e "nostalgii", nu cred ca e regionalim ce scrie acolo...