duminică, februarie 06, 2011

Nu vreau să ştiu...

Duminică, 6 Febr. 2011.

Nu vreau să ştiu de ce mi-eşti dragă,
Zadarnic mă întrebi acum,
Acelaşi Dor de cer ne leagă
Şi de pământ acelaşi drum...

Atâtea frumuseţi în jur
Aşteaptă să le spui pe nume,
Doar ochii tăi le dau contur,
Există un ceva anume

Care ne ţine de cuvânt-
Nu vreau să ştiu de unde vine,
Sunt fericit că eşti şi sunt
Şi toate zările mi-s pline...

Nu vreau să ştiu de ce mi-eşti dragă,
Zadarnic mă întrebi mereu
Ce Dor ne-pământesc ne leagă
De-acelaşi Unic Dumnezeu...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Nu vreau să ştiu de ce mi-eşti drag
Trăind pe-acelaşi sfânt meleag
De dimineaţă până dimineaţă
Poemelor din suflet le dăm viaţă!

Cât îmi place cum le zici...
atâta originalitate, n-am mai întâlnit la nimeni!

Om Bun!