luni, august 13, 2012

Umbra mea...

13 August 2012

Trec stoluri risipite-n zbor,
Sunt anii mei, ori mi se pare?
Alerg pe drum în urma lor
Și drumul de sub tălpi mă doare.

Tot mai departe dinspre vară
E umbra mea peste pământ,
Ea nu mi-a fost nicicând povară,
Ci prieten credincios și sfânt.

E cel mai sigur adăpost,
Din ceruri o să cadă bruma,
Povestea toamnei pe de rost
Am să o știu și eu de-acuma...

Trec stoluri vălurite-n zbor,
Sunt anii mei, nu mi se pare,
Alerg pe drum în urma lor
Și vârsta din cuvânt mă doare...



2 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

Buna ziua.
Imi plac multe poezii ale dumneavoastra.
Aceasta este una dintre ele.
Cu respect,
Vasile D.

fatadragablogspot spunea...

Anii mei ningând pe tâmple;
I-am purtat mereu prin gând
Risipindu-mi sufletu-n cuvinte,
Cu poezia am făcut un legământ!

Şi nu mă las- cât mai am vreme,
Atâta cât mă ştiu la inimă curat.
Să scriu cu gândul tot, poeme;
Aşa cum ştiu şi-am învăţat!