duminică, martie 31, 2013

Mă simt umil ca norul...

Duminică, 30 Martie 2013

Mă simt umil ca norul,
Cel descărcat de ploi
Și umbra lui fierbinte
Se-așterne peste voi.

Eu sunt atât de simplu
Și-am fost de când mă știu,
Cum simplu mi-e cuvântul
Ce-adeseori îl scriu.

În fața lui de-a pururi
Tăcerea mea se-nchină,
Citiți-l dar în pace
Și-n liniște deplină,

Și pomul din grădină
De laude-i sătul,
Iar ție, dacă-ți place,
Cu tine ia-l și du-l.

E cel mai bun prieten,
Cel mai cinstit încât
Oriunde mergi prin viață
Îți ține de urât;

Și dacă poezia mi-a fost
Și-mi este dată
Ea nu e de vânzare
Acum și niciodată!

Cuvântul meu e simplu,
Precum un curcubeu,
Și-așa o să rămână,
Îndrăgostit mereu;

Mă simt umil ca norul
Aducător de ploi
Când seceta-și întinde
Târziul peste voi...



Niciun comentariu: