luni, septembrie 09, 2013

Lasă-mă să fiu cu tine...

9 Septembrie 2013

Hai, lasă-mă să fiu cu tine
În noaptea asta sub gorun,
Aș vrea s-aud cum moartea vine,
De mult tot am ceva să-i spun!

Dintre noi doi să mă aleagă
Să-i fiu pe veșnicie soț,
Tu să rămâi o viață întreagă
Aici de veghe printre Moți!

Tu, Iancule străbun și frate,
E vremea iar să îți aduni
Oștirile din Munți sfărmate
Și-ntreg Ardealul să-l răzbuni!

Să știe domnii și tâlharii
De ce-ai luptat atunci și lupți,
Se-adună norii la fruntarii
Și de-i furtună, s-o înfrunți!

Ci lasă-mă să fiu cu tine
În noaptea asta sub gorun,
Aș vrea s-aud cum moartea vine,
De mult tot am ceva să-i spun!

Să-ți fie lacrima ne-nfrântă
Din ochiul limpezit de Dor
Și fluierul din ceruri cântă-
Întreg Ardealul nu-i al lor!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Atat de simpla ,atat de profunda,atat de frumoasa dorinta de a fi cu sufletul in sufletul neamului tau,de a vibra intens in tot ce are mai sfant un popor:glia,libertatea de a-si exprima personalitatea,de a construi,de a creste generatii adanc influentate de valorile lui care ii ofera forta unei identitati aparte...Il iubesc pe Avram Iancu si il salut cu bucurie pe poetul Nicoara,cel care isi dezvaluie cu har sufletul de roman..

Anonim spunea...

Atat de simpla ,atat de profunda,atat de frumoasa dorinta de a fi cu sufletul in sufletul neamului tau,de a vibra intens in tot ce are mai sfant un popor:glia,libertatea de a-si exprima personalitatea,de a construi,de a creste generatii adanc influentate de valorile lui care ii ofera forta unei identitati aparte...Il iubesc pe Avram Iancu si il salut cu bucurie pe poetul Nicoara,cel care isi dezvaluie cu har sufletul de roman..