duminică, aprilie 18, 2021

Doar amintirea mi-a rămas...




Mi-e tot mai singur gândul ce mă poartă

Prin lumea-n care hoinăream ca prunci,

Iartă întrebarea mea deșartă:

Unde-i, Doamne, liniștea de-atunci?


Unde-s, Doamne, toate câte-au fost

De dragoste și bucurie pline,

Când sufletul avea un adăpost

În Rugăciunea spusă către Tine?


Cuprins de un dumnezeiesc „desfrâu”,

Acolo-n Satul meu, sub Curătură,

De mă scăldam cu îngerii-n pârâu

Și nimeni nu știa ce-nseamnă ură!


Cu inima din dorul de hârjoană

Și soarele din Munți era-n amiază,

Doar Amintirea mi-a rămas-icoană

Și chipul ei din ramă lăcrimează...


Tot mai flămând mi-e gândul ce mă duce

Prin lumea-n care hoinăream ca prunci,

Când voi ajunge singur lângă cruce

Găsi-voi, oare, liniștea de-atunci?

Duminică, 18 Aprilie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: