miercuri, iulie 21, 2010

Am învăţat devreme...

Miercuri, 21 iulie 2010, spre seară...
Radio Universul Prieteniei- Mereu aproape de tine...

Am învăţat devreme
Să tac şi să ascult
Şi-aşa în lumea asta
E-atâta gălăgie,
Răbdare îndelungă să am,
Nimic mai mult
Şi-apoi la urma urmei
Nu voia mea să fie!
Am învăţat devreme
Şi astăzi nu-i târziu
Să cumpănesc în toate
Cuvântul ce mă ştie
Şi câteodată parcă
Aşa aş vrea să fiu
Nepăsător ca vântul
Ce printre crengi adie...
Şi Aerul acesta
Pe care îl inspir
L-au respirat odată
Străbunii mei duruţi-
Mai dă-mi putere, Doamne
Şi unge-mă cu mir
Să urc mereu spre-Acasă,
Cu paşii mei desculţi
Şi-acolo, lângă Leagăn
Să nu ajung târziu,
De când aşteaptă Mama
Copilul care sunt!,
Am învăţat devreme
Şi cât o să mai fiu
Că nu-i nimic în lume
Afară de cuvânt...


Un comentariu:

Mariana Rogoz Stratulat spunea...

Am învăţat în clipa de tăcere
că sufletu-i lumină şi-adiere.
Am învăţat că dorul de cuvânt
e zbatere şi lacrimă de Sfânt.