miercuri, august 11, 2010

Eu sunt aici...

11 August 2010, spre seară...

Eu sunt Aici, poete, ia aminte,
Să te las ispitelor nu pot,
Aud mereu aceleaşi trei cuvinte,
Pe stradă, în grădină, peste tot...

Eu sunt Aici, iubeşte-mă întreagă,
Să nu-mi rămână niciun vers nescris-
De când te ştiu mi-ai fost atât de dragă
Şi-o să-mi rămâi şi dincolo de Vis...

Eu sunt Aici şi pururi o să fiu,
Numai timp să ai să mă citeşti-
Cât voi rămâne-n lumea asta viu
În tot ce sunt, Vederea mea tu Eşti!!!

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Sunt aici şi te citesc întreg
Cum fac mereu, de la o vreme,
Poemul meu, nu înţeleg!
De unde vin atâtea semne?

Răspunsurile la-ntrebări ne-puse,
De unde vin aşa subit?
Că, neştiindu-ne -nainte;
Spune, de unde au venit?

Sunt aici şi te citesc, cuminte
Şi-aşa am să revin mereu;
S-adun lumină şi învăţăminte,
Din versul pur, al sufletului tău!