duminică, august 01, 2010

HOROSCOP...

Duminică, 1 August 2010.

Vino să-ţi cetesc din Horoscop,

Spune-mi luna, ziua, ora, clipa

Şi vei cunoaşte care ţi-e risipa,

De ce-ai venit pe lume şi-n ce scop!


Au, mânca-te-aş! Ştiu că nu mă crezi,

Mi-a dat Cel Sfânt asemenea putere,

Pune banii jos şi la vedere,

Nu te gândi că n-o să îi mai vezi...


Eşti născut de vineri sau de joi,

Nu se vede clar acolo-n acte,

DRAGOSTE tu vei avea în toate,

Şi câteodată parte de ...război...


Nu-i vina ta că eşti prea drăgăstos

Şi îţi place frumuseţea pură,

Uneori prea slobod eşti de gură

Şi nu întotdeauna cu folos...


Ai nevastă şi feciori deştepţi

Şi prin alte părţi...admiratoare,

Dar ceva în suflet tot te doare

Când faci naveta la servici şi-aştepţi...


Chiar dacă în ogradă ai maşină

Nu îţi place singur să conduci

Şi multe fapte mi-a citit atunci

Din Horoscop, acolo în Grădină...


Era frumoasă foc şi... ştia multe

Şi pe deasupra avea ochi căprui,

Tot ce mi-a zis aici nu pot să...spui

Şi la sfârşit a dat să mă sărute...


Vino să-ţi cetesc din Horoscop,

Spune-mi luna, ziua, ora, clipa

Şi vei cunoaşte care ţi-e risipa,

De ce-ai venit pe lume şi-n ce scop!

Niciun comentariu: