luni, august 26, 2013

M-am recâștigat...

26 August 2013

Nu mai lupt cu mine, m-am recâștigat”,
Știu că bătălia nu mi-a fost ușoară
Și mă simt ferice și cel mai bogat
Din această lume, din această țară!

Suntem împreună în același duh,
Suntem împreună în aceeași vrere,
Niciodată-n viață n-am trăit în puf,
Niciodată-n viață n-am râvnit avere!

Mulțumit de toate câte mi-au fost date,
Bucurii și lacrimi, neîmpliniri și har,
N-am cerșit la nimeni milă și dreptate,
Mi-am văzut de-a pururi plinul din pahar...

Nu mai lupt cu mine, m-am recâștigat”,
Știu că bătălia nu mi-a fost ușoară
Și mă simt ferice și cel mai bogat
Din această viață, din această țară!



Un comentariu:

Vasile Dumitru spunea...

Superb...
Doar ce am raspuns unui comentariu, spunand ca "am Ialomita in suflet si Campul painii (vinerean) in brate; sunt cel mai bogat pamantean"...
Imi retrag afirmatia, Dumneavoastra sunteti cel mai bogat...
Si, recunosc, va invidiez!