duminică, septembrie 16, 2018

Îmi orbise sufletul...



Duminică, 16 Septembrie 2018

Ai plecat Duminica, mamă,
În sfânta zi de duminică-n zori,
Eram cu tine acolo, la vamă
Și-acolo mă trezesc deseori...

Mi-am amintit de cuvintele tale
Rostite în noaptea aceea sub stele
Și Aerul mi se umple de jale:
Nicule, vai de mânuțele mele!”

Te dureau pentru prima și ultima oară,
Niciodată în viață n-ai spus că te dor,
Îmi orbise sufletul ca o vioară
Cu coardele rupte: „copilul meu, mor...”

Ne-ndemânatic nu știam ce să fac,
Îmi ridicasem ochii spre cer:
Doamne, al nostru, de-acum și din veac,
Nu ți-e milă când părinții ne pier?!

N-am primit de-atunci niciun răspuns,
Și întrebarea aceea mi se pare ciudată,
Se trezise în mine pruncul din plâns-
Și mâinile lui mă dor câteodată...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: