vineri, septembrie 07, 2018

Mă doare versul...



Vineri, 7 Septembrie 2018

Mă doare versul, nu mai pot să-l strig,
Cuvintele îmi sunt tot mai puține,
La Țebea și-n Ardeal se face frig
Și Aerul abia de mă mai ține...

Simt surparea vremii cum coboară
Peste țara mea și neamul meu,
Dar în curând se naște o Fecioară,
Ea, Maica Fiului de Dumnezeu,

Maria, cea mai sfântă-ntre femei,
Cum alta pe pământ nici nu mai este!
Se luminează totuși ochii mei,
Voi să vă bucurați de-această Veste!

Celor ce poartă numele ei drag
De Dragoste vă fie ziua plină,
Cu busuioc s-o așteptați în prag
Curând, cât de curând, ea o să vină...

Mă doare versul, dar durerea, ce-i?
Când fără ea mi-e inima săracă,
Tu vindecă-mi-l, Doamne, dacă vrei,
Ci voia Ta deplină să se facă...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: