duminică, octombrie 28, 2018

A trecut un an de-atunci...





Duminică, 28 Octombrie 2018
In memoriam Ioan Nicoară

A trecut un an de când
Trupul tău bătut de brumă
De pe Dealul greu de gând
Cobora tăcut în humă

Și în urma lui pe cale
Curgeau lacrimi spre Vâlcea,
Prin păduri cu-atâta jale
Vântul toamnei murmura...

Iartă-mă, Ioane dragă,
Deocamdată am rămas
Și îmi cânt durerea-ntreagă
Pân' la Marele Popas...

Lângă crucea ta cernită
Stau acum și mă închin,
Dar la vremea potrivită
Înspre tine și eu vin...

Lângă bunul Dumnezeu
Și de-a pururi printre sfinți,
Mă întrebi și azi mereu:
Nicule, tu cum te simți?”

Îmi cunoști răspunsul, știu,
Eu degeaba îl amân:
Mă simt binișor, sunt viu!”
Și așa o să rămân...

Cum aș vrea să fim iar prunci,
Să urcăm de-a valma coasta!
A trecut un an de-atunci,
Toate trec pe lumea asta...

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: