vineri, aprilie 26, 2019

Părinte, iartă-i că nu știu ce fac...



Vineri, 26 Aprilie 2019
din Săptămâna Patimilor
Dumnezeul meu de ce M-ai părăsit?”

E vineri, Doamne și nu pot să tac,
Durerea din cuvinte mă sfâșie:
Părinte, iartă-i că nu știu ce fac!”
Și cuiele străpung prin carnea vie...

Femeie, iată fiul tău!” Văzduhul
De lacrimi se cutremură și el
Când Omul de pe cruce și-a dat duhul,
Dar Dumnezeu nu a murit defel!

Degeaba-L condamnați pe mai departe,
Când pe Baraba îl eliberați,
Iisus e viu și nu cunoaște moarte,
Frații mei români dintre Carpați!

E vineri, Doamne și să tac nu știu,
Durerea mă sfâșie ca pe-o haină:
Îți mulțumesc, Părinte, că sunt viu
Și port în trupul meu această taină!

Precum tâlharul vinovat ce sunt,
Mă simt și eu cu gândul răstignit
Rostind aceleași vorbe pe pământ:
Dumnezeul meu, de ce M-ai părăsit?”

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: