marți, aprilie 30, 2019

Pleacă luna lui April...



Marți, 30 Aprilie 2019
Din Săptămâna Luminată

Uite-așa, tiptil-tiptil,
Plină de miresme dulci
Pleacă luna lui April,
Drag Prier, unde te duci?

Eu întreb, dar nu-mi răspunde,
Poate nici nu are grai,
Dinspre Munți, de oareunde
Vine, vine-un june Mai!

Drumul de petale-i plin,
Cerul parcă-i plin de șoapte
Și m-apucă din senin
Un dor de cireșe coapte;

Dorul tainic mă apasă
Să merg iarăși la furat,
Dar vecina nu-i acasă
Și cireșul s-a uscat...

Plânge-un greiere bătrân,
Singur și el a rămas,
Iarba se visează fân,
Coasa nu mai are glas...
.............................
Tăcut ca o lumânare
Se topește Satul meu
Și se stinge pe altare
Ruga către Dumnezeu...

Gândul tainic mă-nfioară,
Acolo, printre uluci,
Te întreb, a câta oară?
Satule, unde te duci?

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: