vineri, august 30, 2019

Dictatul...



30 August 2019
-Restituiri-

N-am suferit de când mă știu dictatul
Și nici un dictator nu mi-a fost drag,
Parcă le-aud gorunilor oftatul
Din Munții mei înlăcrimați în prag.

Pe cei ce-au rupt atunci bucăți din hartă,
Din harta Țării mele sângerând,
Niciun plecat la ceruri nu îi iartă,
Îi judecă de-o vreme rând pe rând!

Și-acelora ce mai visează încă
Din trupul pământesc să rupă iar,
Același vers îmi dă mereu poruncă
Să le spun că totul e-n zadar!

Eu știu că nu au vreme să m-asculte,
Și născocesc în mintea lor idei-
Țara aceasta, cu dureri prea multe
A fost și-o să rămână-n locul ei!

N-am suferit de când mă știu dictatul
Nici Dumnezeu din cer nu-i dictator !
Parcă le-aud gorunilor oftatul
Din Munții care încă mă mai dor...

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: