joi, august 15, 2019

Poem din Ziua Adormirii tale...



Joi, 15 August 2019
Nu faceţi din mutarea mea pricină de doliu,
ci umpleţi-vă de bucurie şi mai mare!”
Maria

Ce liniște coboară pe pământ
În Ziua Adormirii tale, Mamă,
Slăvit să fie Numele tău sfânt
Cu lacrimile strânse în năframă,

(Ochii mei de ele îmi sunt plini)
Când l-ai căzut pe Fiul tău pe cruce
Cu fruntea sângerându-i de sub spini,
Să-ți fie somnul liniștit și dulce!

Clevetitorii mișună prin țară,
Sunt peste tot în lume și destui,
I-aud și-acum pe limba lor murdară
Că n-ai fost niciodată Maica Lui...

Ei spun că sunt creștini adevărați,
Că Biblia e singura lor Carte,
De unde ești, Marie să le-arați
Cuvântul care-adună, nu desparte!

Ascultă, Maică, ruga mea fierbinte,
Vasul cel ales de Dumnezeu,
Din Ziua Adormirii tale sfinte,
Primește ca pe-un dar poemul meu!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: