vineri, august 06, 2021

Coliba din Dor...

 


Se răcește vremea, setea din izvoare

Plină-i de-o lumină binecuvântată!

Sărbătoare sfântă! Nu-i o zi oricare,

Astăzi, sus pe Munte, Fața lui Schimbată


Ni se-arată nouă! Fericit să fie

Omul care crede în minunea-ntreagă,

Iar pe cel ce are inima pustie,

Dumnezeu să-l ierte și să-l înțeleagă!


Precum Petru, Doamne și mie mi-e dor,

Prea sătul de lumea asta blestemată,

Să-mi fac o Colibă dăltuită-n Dor,

Să-mi trăiesc vecia care mi-a fost dată...


Tu, care la vreme m-ai trimis în viață

Aici printre oameni, călător și eu,

Azi te rog, Iisuse, schimbă-mă la față!

Prin Iubirea sfântă, Fiu de Dumnezeu!


Rugă

în Ziua Schimbării la Față

6 August, mereu...


Doamne, când va fi să-mi treacă,

Umbra crucii peste Dor,

În coliba cea săracă

Sus pe Muntele Tabor,


Unde Te-ai Schimbat la Față,

Și de-atunci Te schimbi mereu,

Să mă pleci tăcut din viață,

Doamne, Dumnezeul meu!


Și din slava Ta cerească,

Unde întristare nu-i,

Norul sfânt să-mi adumbrească

Pururi cu lumina lui


Raiul meu de Poezie

Întru care Tu m-ai pus,

Doamne, când va fi să-mi fie

Ceasul pomenit mai sus...


Pân'atunci, Te rog fierbinte,

Pașii mei cât merg pe cale

Cu-adevărul din cuvinte,

Dă-mi lumina Feței Tale,


Dă-mi lumina arătată

Sus pe Muntele Tabor

Și cu dragoste curată

Să le-o dărui tuturor!


Vineri, 6 August 2021,

Ziua Schimbării la Față a Domnului


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: