luni, iunie 29, 2009

MĂ UIT ÎN TINE...

Detractorilor acestui neam...

Mă uit la tine cum se uită ochiul
În lacrima din care s-a născut,
Mă uit în tine, Ţară a privirii
Şi mă aduc aminte din trecut...

Cine eşti tu, de unde vii anume
Pământ durut sub tropote de cai,
Cine-i Acel ce te-a chemat pe nume,
Acel ce gurii tale i-a dat grai?

Eu ştiu şi înţeleg şi-mi pare rău
Când fraţii mei de pe acest meleag,
Vorbind de bine te gândesc de rău
Amestecând culorile din steag...

Tu, Maică bună, veşnic iertătoare
De fiii tăi, de-aceşti români de-a gata,
Ei, vânzători de umbre şi de soare,
Cât de curând o să îi certe Tata...

Vai, cât noroi în sufletul lor zace,
Pe dinafară înălbiţi de clor-
O, Sfinţi Români, voi purtători de pace,
Rugaţi-vă spre mântuirea lor!

Mă uit la tine cum se uită ochiul
În Lacrima din care s-a văzut,
Mă uit în tine, Ţară a Privirii,
Mă uit şi-mi pare rău că i-ai născut...

Niciun comentariu: